Skip to end of metadata
Go to start of metadata

Netcad Service Desk NetCAD'in yeni müşteri servis portalıdır.

 

Netcad Service Desk sayfasına http://projeportal.netcad.com.tr:8080/secure/Dashboard.jspa adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Netcad Service Desk Kullanım amacı

  1. İstenilen görevlerin sisteme girilmesi, takip edilmesi, yorumlanması.
  2. Kullanıcıların ürünler ile ilgili taleplerinin yetkili kişilere iletilmesi.
  3. İsteklerin Service Desk üzerinden kayıt alınarak birbirine benzeyen problemlerin daha hızlı çözülmesinin sağlanması.

 

Kullanıcının talep oluşturabilmesi için izlemesi gerek adımlar şu şekildedir;

 

  1. Tarayıcıda adres çubuğuna  http://projeportal.netcad.com.tr:8080 yazılarak Service Desk giriş sayfası açılır.
  2. Kullanıcı adı ve şifre kısmına proje sorumlusu tarafından size verilen kullanıcı adı ve şifre girilir.



  3. Kullanıcıya verilen kullanıcı adı ve şifre ile giriş yapılır. Giriş yapıldıktan sonra kurumun talep sayfası açılır. Talepler 3 sınıfa ayrılır.
  4. Hata talepleri programlarda karşılaşılan beklenmedik durumları ifade eder. (Herhangi bir tuşun çalışmaması, sorguların yanlış sonuç döndürmesi gibi.)
  5. Ürünler hakkında yeni özellik isteği ya da kullanım kolaylığı sağlayabilecek geliştirme talepleri varsa bu başlık altında raporlanır.
  6. Ürünlerin kullanımı ile ilgili yardıma ihtiyaç duyulduğunda bu başlık altında firmaya iletilir.



    Bu aşamada sorun hakkında ne kadar çok bilgi paylaşılırsa geri dönüş o kadar doğru olacaktır.  Örneğin bir hata talebi açılıyorsa ekran görüntüsü alıp eklemek faydalı olacaktır.Ekran görüntüsü eklemek için Windows ekran görüntüsü aracından ekran görüntüsü alındıktan sonra Ctrl+C ile görüntü kopyalanıp ardından hata talebi ekranı açılır ve Ctrl+V ile yapıştırılırsa ekran görüntüsü otomatik olarak ekler kısmına yüklenir.

  7. Oluştur butonuna tıklanınca oluşturduğunuz talebin sayfasına yönlendirilirsiniz. Talep üzerinde çalışılıyor etiketi sarıya dönünce talebinizin ilgili kişiye ulaştığını ve kısa sürede dönüş yapılmasını bekleyebilirsiniz.  

    Bir sonraki aşamada firmadan bir kişi talebiniz ile ilgilendiği ve dönüş yaptığı zaman mail adresinize gelen bir bilgi mail’i ile bilgilendirilirsiniz.

    Talep sayfanızdan ilgili kişinin gönderdiği cevabı görüntüleyebilirsiniz.

  8. Eğer problem giderildiyse ya da talebiniz karşılandıysa sağ taraftaki talebi iptal et tuşuna basarak talebi kapatabilirsiniz. 
  9. Kapatılan taleplerinizi görüntülemek için ekranın sağ üst köşesinde bulunan kayıtlar sekmesine tıklanır ve Kayıtlarım seçeneği seçilir. 
  10. Kayıtların görüntülendiği ekranda varsayılan olarak açık talepleriniz görüntülenir. Kapanan taleplerinizi Açık Kayıtlar sekmesinden Kapanan Kayıtlar seçeneğini seçerek görüntüleyebilirsiniz.

       Hesap Yeni Açıldığında Şifre Oluşturma ve Daha Sonra Şifre Değiştirme

 

Hesabınız oluşturulduğu zaman e-posta adresinize kayıt bilgileriniz ve şifre oluşturma linkiniz gönderilir.

Şifre oluştura tıkladıktan sonra açılan sayfada şifrenizi oluşturup kaydedebilirsiniz.

Şifrenizi ayarladıktan sonra şifre değiştirmeye ihtiyaç duyarsanız, hesabınızda sağ üst kısımda bulunan profil sekmesine tıkladıktan sonra parola değiştir’i seçmelisiniz.